Scroll Top

Gamifikácia vo vzdelávaní

Hry majú obrovský potenciál kriticky vzdelávať. Nové technológie sú jednou z najefektívnejších ciest k pozitívnym zmenám vo vzdelávaní.

V on line platforme si naši študenti vyskúšali mobilnú hru – Aaronova dilema.

Aaronova dilema bola dizajnovaná s úmyslom poskytnutia digitálnej pomôcky pre vzdelávanie v oblasti migrácie a utečenectva. Hra môže byť taktiež využiteľná s cieľom primárnej prevencie, a to konkrétne vo výchove k tolerancii a ochrane ľudských práv.

Related Posts
Copyright 2024 ©

Obchodná akadémia sv. Tomáša Akvinského

Kontakt

Obchodná akadémia sv. Tomáša Akvinského

Vysokoškolákov 13
010 08 Žilina
Slovensko

sekretariat@oata.sk
riaditel@oata.sk
zastupkyna@oata.sk

+421415656950
+421910842681
+421940985337
OATA
škola
plná
života